۳D Flip Clock & World Weather همانطور که از اسم این نرم افزار مشخص است به کمک نسخه ۰٫۳۶ این نرم افزار شما می توانید بروی صفحه گوشی خود یک ساعت زیبا به همراه نمایش وضعیت آب و هوا را به نمایش بگذارید. این ساعت زیبا را می توانید در تنظیمات به رنگ های مختلف تغییر دهید و از آن استفاده کنید. همچنین می توانید فونت نوشته ها را به ۵ شکل دیگر تغییر دهید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب



نرم افزار Photo Gallery یک برنامه عالی جهت مدیریت عکس های شماست.از قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت چرخاندن تصاویر ، مخفی کردن یا حذف تصاویر ناخواسته ، نمایش عکس ها در وضوح بالا ، اضافه کردن یاداشت به عکس های خود ، غیر فعال کردن نمایش تصاویر به صورت قالب دیجیتال ، دسترسی سریع به تمام عکس ها ، گذاشتن عکس های گروهی در آلبوم با یک کاور عکس و…. اشاره داشت.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:ترانسفورمرز سخنگو talking TransFormers Free v1,1, | 14:1 | نویسنده : امین

 

ترانسفورمرز سخنگو  talking TransFormers Free v1.1

 

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 

این ماشین هر چیزی که شما بگویید را با صدای بامزه خود تکرار می کند.می توانید با او شوخی کنید و ساعت ها از بازی با او لذت ببرید. او برای همه سنین طراحی شده است.

 

امکانات :

 

- او تمام صحبت های شما را تکرار می کند

 

- به بدن ، سر یا پای او سیخونک بزنید

 

- با فشار آیکون Transform او تغییر شکل می دهد

 

- او همچنین می رقصد

 

- و …


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:راه بروید و پیامک بدهید با Walk and Text v2,3,1, | 13:55 | نویسنده : امین

 

حتماً در بسیاری از موارد شما در حال راه رفتن هستید و چون حواستان به گوشی و نوشتن پیامک بوده است با موانع روبروی خود برخورد کرده اید. Walk and Text نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید هم روبروی خود را با دوربین گوشی خود ببینید و هم پیامک بنویسید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

برنامه Poem Time دارای گزیده ای از اثار شاعران از جمله : دوبیتی ها ، غزلیات ، قصاید و… از شاعرانی همچون : باباطاهر ، حافظ ، سعدی ، عطار ، فردوسی ، مولوی و… می باشد. اگر شما هم علاقه مند به شعر و ادب فارسی هستید


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

در این برنامه شمابا استفاده از نرم افزار Smart AppLock Pro میتوانید به راحتی امنیت را در گوشی خود برقرار کنید. برنامه Smart AppLock Pro به کاربران اندروید این امکان را میدهد که نرم افزارها و بازیهای گوشی خود را به راحتی رمز گذاری کنند. شما میتوانید هر بازی و یا نرم افزار را که میخواهید از دست رس دیگران خارج کنید. کد گذاری، پترن و پین گذاری از روشهایی است که میتوانید به وسیله این نرم افزار برنامه ها را قفل کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

Lattice GO LauncherEX Theme یک تم بسیار زیبا و جدید برای گوشی های اندرویدی می باشد که اولین نسخه آن به تازگی منتشر شده است . این تم همانطور که از اسم آن پیداست یک تم دیگر و قوی بر مبنای GO LauncherEX می باشد که برای نصب آن نیاز به این نرم افزار دارید . این تم شامل تمامی اجزای گوشی می شود از قبیل آیکن ، پس زمینه ، گرافیک و … . سیستم مورد نیاز : ۲٫۰ android + می باشد و امتیاز در اندروید مارکت : ۴٫۶ می باشد که امتیاز بالا و قابل قبولی است .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:برنامه پیر کردن چهره برای اندروید , | 13:28 | نویسنده : امین

 

پیشنهاد ما این است که این نرم افزار را از دست ندهید. آیا میخواهید بدانید که خود و دوستانتان در کهنسالی چه شکلی خواهید بود؟ یک نرم افزار پیر کردن چهره AgingBooth v1.4  قادر است این کار را برایتان انجام دهد. کافیست عکس خود و یا دیگران را بگیرید و منتظر باشید که نرم افزار عملیات را انجام دهد , چهره خود را در کهنسالی مشاهده خواهید کرد. این برنامه اندروید برای دانلود در سایت الماس موبایل قرار گرفته شده است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

اگر شما هم از افرادی هستید که از گوشی خود برای ارتباط با دنیای اینترنت استفاده می کنند، حتما بیشتر وقت ها بدنبال کانکشن های WiiFi هستید. به کمک نرم افزار WiFi Finder به آسانی می توانید WiFi های اطراف خود را با اسکن قدرتمند این نرم افزار که در ورژن ۳٫۱ نیز تقویت شده است جستجو کنید. این نرم افزار که نسخه ی ۳٫۱ می باشد را می توانید در ادامه ی مطلب درسایت فردا موبایل دریافت نمایید .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:دانلود نرم افزار BSPlayer v1,3,128, | 13:10 | نویسنده : امین

همه شما با نام bs آشنا هستید. این نرم افزار ابتدا برای سیستم عامل مایکروسافت تولید شد و سپس برای سیستم عامل آندروید منتشر گردید. با کمک این نرم افزار هیچ گونه فرمت ویدیویی را از دست نخواهید داد. این پلیر قدرتمند است و میتواند تمامی فایل های ویدیویی را پخش کند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد