تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی بسیار جذاب Electric Stick Challenge 3D 1,0, | 8:33 | نویسنده : امین


شما در بازی Electric Stick Challenge دارای یک میله الکتریکی هستید و باید این میله را از میان صفحه های الکتریکی عبور دهید. در صورت برخورد با موانع پیش رو یا صفحه های الکتریکی، شما بازنده خواهید بود. شرط برنده شدن در این بازی تمرکز بسیار بالا می باشد. شما با حرکت دادن و یا چرخاندن گوشی، میله ی الکتریکی را کنترل می کنید. از ویژگی های منحصر به فرد بازی، تصاویر سه بعدی و حساسیت بالای کنترل آن است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

به کمک نرم افزار Pixlr-o-matic که با یک محیط کاملا گرافیکی در دسترس کاربران قرار گرفته است به راحتی می توانید افکت های جادوئی و فوق العاده ای را به تصاویر خود اضافه کنید. این نرم افزار در ورژن ۱٫۱ دارای چندین افکت زیبا و فوق العاده با قابلیت انتخاب تصویر از گالری و یا عکسبرداری با دوربین گوشی می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

یک نرم افزار جدید و کاربردی برای گوشی های اندرویدی می باشد که نسخه جدید ان با نام Volume Boost v1.2.9 به تازگی منتشر شده است و توانایی پشتیبانی از گوشی های بیشتری را پیدا کرده و مجهز تر شده و همچنین کیفیت صدای آن بالاتر رفته . با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید صدای گوشی خود را بالا تر از آن چیزی که هست ببرید و محدودیت ها را بشکنید ! اندروید ۲٫۱ به بالا برای نرم افزار Volume Boost v1.2.9 نیاز است .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

خیلی وقت ها پیش می آید که در حال صحبت کردن از طریق تماس تلفنی با دوستان و آشنایان خود هستید و ناگهان صدا قطع می شود و شما هم از علت قطع شدن صدا مطلع نیستید، شاید تماس به کلی قطع شده، شاید گوشی تلفن طرف مقابل رها شده یا عوامل مخابراتی باعث از دست رفتن ارتباط تلفنی شده است. توسط نرم افزار DeFunkt Calls می توانید از علت قطع شدن تماس های تلفنی خود باخبر شوید. در صورت قطع شدن تماس، نرم افزار علت آن را از طریق پیام صوتی به اطلاع شما می رساند. می توانید در تنظیمات نرم افزار، برای هر یک از حالت های یاد شده صدای دلخواه خود را تنظیم کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

FPse نام نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید است که بوسیله ی آن می توانید بازی های کنسول پلی استیشن ۱ را روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید. روش استفاده از این ابزار به این صورت است که شما با منتقل کردن ایمیج بازی پلی استیشن با یکی از فرمت های nrg ،cue ،bin ،iso ،img به گوشی خود، قادر خواهید بود بازی ها را با کیفیت صدای عالی به اجرا در بیاورید. همچنین این برنامه از کلید های سخت افزاری، سنسور ها و صفحه نمایش لمسی به خوبی پشتیبانی میکند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی فکری Dragon Eggs v1,0,1, | 22:23 | نویسنده : امین

 

شما در این بازی جنجالی که دارای محیطی از قرون وسطی است، با اژدها در نبرد می باشید. اژدها شما را به بازی با تخم اژدها دعوت می کند، اگر شما موفق به شکست اژدها شوید، جهان را از نابودی توسط آن نجات می دهید. هدف شما در بازی این خواهد بود که تراشه ها را به صورت عمودی و افقی مرتب نمایید. اژدها با قرار دادن تخم خود در بین راه، مانع از دسترسی شما به تراشه ها می گردد. شما در Dragon Eggs v1.0.1 باید تخم اژدها را نابود کنید. همچنین ممکن است اژدها تراشه های شما را از بین ببرد. این بازی با کنترل آسان، برای کودکان بسیار ایده آل می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:لذت یک وبگردی خوب با Chrome Beta v0,18,4409,2396, | 22:18 | نویسنده : امین

نرم افزار Chrome Beta محصولی از شرکت بزرگ گوگل می باشد که ابتدا نسخه ای از آن برای رایانه های شخصی عرضه شد و بعد از پس دادن امتحان خود نسخه ای هم برای تلفن های همراه هوشمند راهی بازار شد. یکی از مزایای خوب کروم رایگان بودن آن است و از ویزگی های بارز این برنامه ی قدرتمند سرعت بالا در مرور صفحات وب می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:دانلود بازی Death Racing v1,02, | 22:10 | نویسنده : امین

 

یک بازی بسیار زیبای ماشین سواری برای گوشیهای آندروید میباشد. در این بازی میبایست با سرعت و حرکات نمایشی امتیاز کسب کرده و ماشینهای مدل بالا و بهتر را آزاد نمایید و به مراحل بعد راه پیدا کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, | 22:2 | نویسنده : امین


بازی Cat War جنگ بین سگ و گربه ها است. در این بازی شما مامور شدید تا به کمک امپراطوری گربه ها که مورد تهاجم سگ ها قرار گرفته اند بروید. Cat War یک بازی اکشن است که در آن شما باید نیرو های خود را تربیت کنید و به جنگ سگ ها بفرستید. گرافیک بازی ۲ بعدی و کارتونی است. از نقاط قوت بازی راحت بودن یادگیری, و همینطور کنترل بازی است. این بازی شامل ۱۰۰ مرحله است که میتوانید در ۵ درجه سختی آنها را رد کنید. در این نسخه باگ های بازی تا حد امکان رفع شدند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Bee Avenger HD v2,2,3, | 21:52 | نویسنده : امین

 

در بازی Bee Avenger HD، خرسی که در حوالی کندوی زنبورها زندگی می کند، به کندوی زنبور کوچک و قهرمان ما که با دوستانش در آن زندگی می کنند، حمله می کند و کندوی آنها را می دزدد. اما زنبورها قدرت کافی برای مبارزه با خرس و پس گرفتن کندوی خود را ندارند و از شما برای این کار یعنی پس گرفتن کندوی خود کمک می خواهند. در این بازی شما با مراحل و ماجراهای بسیاری روبرو می شوید و باید با گذر از موانع مختلف، کندوی زنبورها را از دست خرس بدجنس پس بگیرید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد