تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:تغییر محیط پیامک با Handcent SMS v3,9,9,1, | 12:53 | نویسنده : امین



از محیط تکراری صفحه پیامک خود خسته شده اید؟ آیا می خواهید تغییراتی اساسی در گوشی خود ایجاد کنید؟ ما نرم افزار Handcent SMS را به شما پیشنهاد می کنیم که به کمک آن به راحتی می توانید صفحه بک گراند محیط پیامک ها را تغییر دهید


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:دانلود فایل فلش N8000,دانلدو رایگان فایل فلش, | 10:10 | نویسنده : امین

دانلود فایل فلش N8000

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:بازی فوق العاده جذاب Lane Splitter v1,2,1f1, | 9:13 | نویسنده : امین

 

بازی Lane Splitter یک بازی بسیاز جذاب با گرافیکی زیبا می باشد، که شما در آن یک موتور سوار هستید. شما باید بدون برخورد با ماشین ها و کامیون ها از کنار آنها عبور کنید و امتیاز کسب کنید. توجه داشته باشید که هر لحظه ممکن است ماشین ها چراغ راهنما زده و به یک سمت بروند. به مرور سرعت شما افزایش یافته و بازی سخت تر می شود. شما می توانید با لمش موتور تک چرخ زده و سرعت را بیافزایید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

بازی جذاب تاکسی Whacksy Taxi 1.04


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Star Gems 1,0, | 23:25 | نویسنده : امین

 

در بازی Star Gems شما وظیفه خواهید داشت سه یا تعداد بیشتری ستاره همرنگ را کنار هم بچینید تا حذف شوند. اگر تعدد ستاره ها بیش از حد شود و به بالای صفحه برسد شما بازنده خواهید بود. برنده شدن در این بازی فکری نیاز به عکس العمل فوری و فکر استراتژیک شما دارد. در اوقات اضطراری نیز می توانید با اسلحه لیزری تعدادی از ستاره ها را نابود کنید. پخش موسیقی ملایم در حین بازی، به جذابیت آن افزوده است. از سایر ویژگی های این بازی می توان به ذخیره سازی خودکار و پشتیبانی از فیس بوک اشاره کرد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

با نرم افزار Talking Babsy Baby تجربه نگهداری یک کودک زیبا را در گوشی خود داشته باشید. به کمک این نرم افزار جالب و سرگرم کننده شما وظیفه بازی کردن با این کودک و همچنین مراقبت از آن را دارید. عکس العمل های این کودک به شما انفدر زیبا و دوست داشتنی می باشد که شما را بسیار سرگرم می کند. شما با نواختن آهنگ برای این کودک یک ساله می توانید آن را نیز به رقصیدن مجبور کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

دانلود رایگان فایل فلش I9001


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

توسط نرم افزار The File Converter که از جمله نرم افزارهای برتر اندروید است، می توانید انواع فرمت های تصویری، صوتی، عکس، متنی و آرشیو را به یکدیگر تبدیل کنید. فایل ها در فضای ابر مانندی تبدیل می شوند و به این ترتیب باتری زیادی مصرف نخواهد شد و سرعت گوشی نیز چندان پایین نخواهد آمد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

VSO Media Player پلیری قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که می تواند با نهایت کیفیت تمام ویدئوهای شما را پخش نماید . با استفاده از ویژگی CUDA قادر است در هنگام پخش فایل های گوناگون به کارت های گرافیکی nvidia شما شتاب ببخشد تا تصاویر را با وضوح هرچه بیشتر مشاهده کنید . همچنین با پشتیبانی از دیسک های بلوری قابلیت پخش این دیسک ها را نیز دارد . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، نیاز به کمترین منابع برای پخش فایل های مختلف ، پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های صوتی ، سازگاری با پردازنده های چند هسته ای ، عدم نیاز به هرگونه کدک برای پخش فایل های تصویری و … از خصوصیات این پلیر ۱۰۰ درصد رایگان هستند .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:دانلود برنامه Easy Battery Saver v3,2,3, | 22:57 | نویسنده : امین

 

برنامه ای برای بهینه سازی و مصرف کمتر باتری

ویژگی ها Easy Battery Saver:

 

تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش
تنظیم روشنایی صفحه نمایش
تنظیم زمان خواب برای کمترین مصرف
کنترل اتصلات شبکه
استفاده آسان
حالت های اختیاری برای انتخاب آسان
صرفه جویی بیش از ۵۰٪ باتری
افزایش عمر باتری
لیست برنامه های پر مصرف
دارای راهنمای آموزش

 

تغییرات :

رفع برخی از باگ های نرم افزار
حذف ads reward

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد