تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:بازی فوق العاده جذاب Lane Splitter v1,2,1f1, | 9:13 | نویسنده : امین

 

بازی Lane Splitter یک بازی بسیاز جذاب با گرافیکی زیبا می باشد، که شما در آن یک موتور سوار هستید. شما باید بدون برخورد با ماشین ها و کامیون ها از کنار آنها عبور کنید و امتیاز کسب کنید. توجه داشته باشید که هر لحظه ممکن است ماشین ها چراغ راهنما زده و به یک سمت بروند. به مرور سرعت شما افزایش یافته و بازی سخت تر می شود. شما می توانید با لمش موتور تک چرخ زده و سرعت را بیافزایید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

بازی جذاب تاکسی Whacksy Taxi 1.04


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Star Gems 1,0, | 23:25 | نویسنده : امین

 

در بازی Star Gems شما وظیفه خواهید داشت سه یا تعداد بیشتری ستاره همرنگ را کنار هم بچینید تا حذف شوند. اگر تعدد ستاره ها بیش از حد شود و به بالای صفحه برسد شما بازنده خواهید بود. برنده شدن در این بازی فکری نیاز به عکس العمل فوری و فکر استراتژیک شما دارد. در اوقات اضطراری نیز می توانید با اسلحه لیزری تعدادی از ستاره ها را نابود کنید. پخش موسیقی ملایم در حین بازی، به جذابیت آن افزوده است. از سایر ویژگی های این بازی می توان به ذخیره سازی خودکار و پشتیبانی از فیس بوک اشاره کرد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی هیجان انگیز Speedway 2012 v1,01, | 11:2 | نویسنده : امین

Speedway به طور حتم علاقه مندان به بازی های موتور سواری را مجذوب و شیفته خود خواهد کرد. در این بازی فوق العاده هیجانی و گرافیکی، شما وارد یک رقابت سخت و نفس گیر در محیطی سه بعدی با موزیک و صدای تشویق و هیجان تماشاچی ها می شوید. کنترل عالی موتورسوار، گرافیک و انیمیشن فوق العاده، تکرار صحنه های مسابقه به صورت سه بعدی و حالت ها و جلوه های ویژه نمایشی از جمله ویژگی های این بازی است. بازی شامل ۱۲ پیست معروف جهان و ۱۵ موتورسوار مطرح مسابقات موتورسواری می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی هیجان انگیز Snuggle Truck v1,1, | 10:57 | نویسنده : امین



در بازی فوق العاده فیزیکی و هیجان انگیز Snuggle Truck، شما باید حیوانات قاچاق شده را نجات داده و آنها را با کامیون خود به باغ وحش برسانید. در این بازی شما حامل حیوانات زیادی هستید و باید در کمترین زمان ممکن و با گذشتن از راه ها و موانع مختلف خود را به باغ وحش رسانده و حیوانات را تحویل دهید. در بین راه از جنگل ها، کوه ها، تپه ها، غارها و مسیرهای پر پیچ و خم زیادی عبور می کنید و هر چقدر صحیح تر مسیر خود را طی کنید، سرعت بیشتری می گیرید و زودتر به مقصد می رسید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:دانلود بازی Pool Bar HD v1,0 Full , | 10:25 | نویسنده : امین

 

بازی Pool Bar HD یکی از بهترین و با کیفیت ترین بازی های آندروید و بهترین بازی بیلیارد است. این بازی دارای کیفیت HD و گرافیک سه بعدی و موزیک و صداگذاری بسیار زیبایی میباشد. از جمله ویژگی های دیگر این بازی عبارت اند از: امکان بازی با ۸ یا ۹ توپ بازی به صورت یک یا دو نفره ۳ سطح مختلف بازی پشتیبانی از صفحه نمایش های HD و غیر HD


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی جالب Plants War 1,0,1, | 10:18 | نویسنده : امین

 

در این بازی متفاوت،مأموریت شما این خواهد بود که از گیاهان و همچنین عروس جنگل در مقابل حیوانات محافظت کنید. اگر شما بتوانید حمله حیوانات را خنثی کنید، در این صورت برنده بازی خواهید بود که به میزان فکر و سرعت عکس العمل شما بستگی دارد. بازی Plants War با گرافیک بالا و تصاویر سه بعدی به همراه موسیقی ملایم در حین اجرای بازی، و همچنین کنترل آسان در نوع خود بی همتاست.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی استراتژیک Ice Age Village v1,0,1, | 10:3 | نویسنده : امین



بالاخره بازی عصر یخبندان نیز عرضه شد! تلاش اسکرات، سنجاب کوچک برای بدست آوردن بلوط خود، شکاف بزرگی در سطح زمین ایجاد کرده و حیوانات بسیاری آواره شده اند. در بازی آنلاین Ice Age Village حیوانات دوست داشتنی کارتون عصر یخبندان یعنی مندی، الی، دیگو، و سید قصد دارند دهکده ای برای حیوانات و دوستان آواره خود تاسیس کنند و از شما برای ساخت این دهکده کمک می خواهند. در این بازی استراتژیک شما باید به مدیریت دهکده خود پرداخته و به نیازهای حیوانات گوناگون دهکده رسیدگی کنید.



برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی بسیار جذاب Electric Stick Challenge 3D 1,0, | 8:33 | نویسنده : امین


شما در بازی Electric Stick Challenge دارای یک میله الکتریکی هستید و باید این میله را از میان صفحه های الکتریکی عبور دهید. در صورت برخورد با موانع پیش رو یا صفحه های الکتریکی، شما بازنده خواهید بود. شرط برنده شدن در این بازی تمرکز بسیار بالا می باشد. شما با حرکت دادن و یا چرخاندن گوشی، میله ی الکتریکی را کنترل می کنید. از ویژگی های منحصر به فرد بازی، تصاویر سه بعدی و حساسیت بالای کنترل آن است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

FPse نام نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید است که بوسیله ی آن می توانید بازی های کنسول پلی استیشن ۱ را روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید. روش استفاده از این ابزار به این صورت است که شما با منتقل کردن ایمیج بازی پلی استیشن با یکی از فرمت های nrg ،cue ،bin ،iso ،img به گوشی خود، قادر خواهید بود بازی ها را با کیفیت صدای عالی به اجرا در بیاورید. همچنین این برنامه از کلید های سخت افزاری، سنسور ها و صفحه نمایش لمسی به خوبی پشتیبانی میکند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی فکری Dragon Eggs v1,0,1, | 22:23 | نویسنده : امین

 

شما در این بازی جنجالی که دارای محیطی از قرون وسطی است، با اژدها در نبرد می باشید. اژدها شما را به بازی با تخم اژدها دعوت می کند، اگر شما موفق به شکست اژدها شوید، جهان را از نابودی توسط آن نجات می دهید. هدف شما در بازی این خواهد بود که تراشه ها را به صورت عمودی و افقی مرتب نمایید. اژدها با قرار دادن تخم خود در بین راه، مانع از دسترسی شما به تراشه ها می گردد. شما در Dragon Eggs v1.0.1 باید تخم اژدها را نابود کنید. همچنین ممکن است اژدها تراشه های شما را از بین ببرد. این بازی با کنترل آسان، برای کودکان بسیار ایده آل می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:دانلود بازی Death Racing v1,02, | 22:10 | نویسنده : امین

 

یک بازی بسیار زیبای ماشین سواری برای گوشیهای آندروید میباشد. در این بازی میبایست با سرعت و حرکات نمایشی امتیاز کسب کرده و ماشینهای مدل بالا و بهتر را آزاد نمایید و به مراحل بعد راه پیدا کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, | 22:2 | نویسنده : امین


بازی Cat War جنگ بین سگ و گربه ها است. در این بازی شما مامور شدید تا به کمک امپراطوری گربه ها که مورد تهاجم سگ ها قرار گرفته اند بروید. Cat War یک بازی اکشن است که در آن شما باید نیرو های خود را تربیت کنید و به جنگ سگ ها بفرستید. گرافیک بازی ۲ بعدی و کارتونی است. از نقاط قوت بازی راحت بودن یادگیری, و همینطور کنترل بازی است. این بازی شامل ۱۰۰ مرحله است که میتوانید در ۵ درجه سختی آنها را رد کنید. در این نسخه باگ های بازی تا حد امکان رفع شدند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Bee Avenger HD v2,2,3, | 21:52 | نویسنده : امین

 

در بازی Bee Avenger HD، خرسی که در حوالی کندوی زنبورها زندگی می کند، به کندوی زنبور کوچک و قهرمان ما که با دوستانش در آن زندگی می کنند، حمله می کند و کندوی آنها را می دزدد. اما زنبورها قدرت کافی برای مبارزه با خرس و پس گرفتن کندوی خود را ندارند و از شما برای این کار یعنی پس گرفتن کندوی خود کمک می خواهند. در این بازی شما با مراحل و ماجراهای بسیاری روبرو می شوید و باید با گذر از موانع مختلف، کندوی زنبورها را از دست خرس بدجنس پس بگیرید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Another World v1,0,4,دانلود بازی آندروید, | 21:31 | نویسنده : امین

محقق جوان در حال انجام آزمایشات در آزمایشگاه اختصاصی خود است که ناگهان نور بسیار درخشانی با آزمایشگاه او برخورد کرده و آزمایشگاه را به کلی نابود می کند. محقق جوان با اصابت نور، به دنیایی با موجودات عجیب پرتاب می شود؛ دنیایی که در آن خطر هر لحظه در کمین است! در بازی Another World، شما باید از دست تمدن های عجیب فرار کنید تا به زودی دوست خود را پیدا کنید و با کمک او بتوانید با این موجودات مبارزه کرده و آنها را نابود کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

شگفت انگیز ترین، واقعی ترین و پر طرفدار ترین ماشین سواری منتشر شد! جدیدترین نسخه از سری بازی های Need For Speed یعنی Most Wanted برای اندروید عرضه شده است. کمربند ایمنی را ببندید و گاز را تا آخر فشار دهید و وارد زندگی سرعت شوید! سبقت گرفتن از پلیس و رقیبان در خطر ناک ترین جاده ها و سرعت ها! ویژگی طلایی این بازی گرافیک فوق العاده ی آن می باشد و به همین دلیل نیازمند دستگاه های قدرتمند اندرویدی دارد. از ویژگی های کلیدی دیگر این بازی می توان به وجود جدیدترین و مجلل ترین ماشین های دنیا، امکان سفارشی کردن و اضافه کردن قدرت بیشتر به ماشین ها، کسب امتیاز برای باز کردن ماشین های جدید و در پایان صدا گذاری عالی بازی که همه این موارد، تجربه ای شیرین از ماشین سواری در اندروید را به شما می دهند!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد