تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Another World v1,0,4,دانلود بازی آندروید, | 21:31 | نویسنده : امین

محقق جوان در حال انجام آزمایشات در آزمایشگاه اختصاصی خود است که ناگهان نور بسیار درخشانی با آزمایشگاه او برخورد کرده و آزمایشگاه را به کلی نابود می کند. محقق جوان با اصابت نور، به دنیایی با موجودات عجیب پرتاب می شود؛ دنیایی که در آن خطر هر لحظه در کمین است! در بازی Another World، شما باید از دست تمدن های عجیب فرار کنید تا به زودی دوست خود را پیدا کنید و با کمک او بتوانید با این موجودات مبارزه کرده و آنها را نابود کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

شگفت انگیز ترین، واقعی ترین و پر طرفدار ترین ماشین سواری منتشر شد! جدیدترین نسخه از سری بازی های Need For Speed یعنی Most Wanted برای اندروید عرضه شده است. کمربند ایمنی را ببندید و گاز را تا آخر فشار دهید و وارد زندگی سرعت شوید! سبقت گرفتن از پلیس و رقیبان در خطر ناک ترین جاده ها و سرعت ها! ویژگی طلایی این بازی گرافیک فوق العاده ی آن می باشد و به همین دلیل نیازمند دستگاه های قدرتمند اندرویدی دارد. از ویژگی های کلیدی دیگر این بازی می توان به وجود جدیدترین و مجلل ترین ماشین های دنیا، امکان سفارشی کردن و اضافه کردن قدرت بیشتر به ماشین ها، کسب امتیاز برای باز کردن ماشین های جدید و در پایان صدا گذاری عالی بازی که همه این موارد، تجربه ای شیرین از ماشین سواری در اندروید را به شما می دهند!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:تعیین مکان تماس گیرنده با Truecaller v2,93, | 16:30 | نویسنده : امین

Truecaller v2.93 برنامه ای بسیار جذاب است که آدرس کنونی فردی که با شما تماس می گیرد را در نمایشگر نشان می دهد. مثلا شهر، خیابان و … . امکان مسدود کردن بعضی شماره ها جهت جلوگیری از تماس با شما از دیگر قابلیت های این برنامه است. همچنین به شما اجازه می دهد که بیش از یک و نیم میلیارد شماره تلفن در سراسر دنیا را جستجو کنید و دفترچه تلفن خود را بسیار شکیل داشته باشید و با اضافه کردن فیسبوک دوستانتان، عکس هایشان و تاریخ تولدشان آن را به روز نگه دارید. توجه داشته باشید که داشتن GPS و اینترنت برای این برنامه الزامی است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:ارسال پیام رایگان با WhatsApp Messenger v2,8,7110, | 16:8 | نویسنده : امین

 

WhatsApp Messenger را نصب کنید و با اس ام اس خداحافظی کنید! WhatsApp Messenger برای سیستم عامل های اندروید، بلک بری، آیفون، ویندوز موبایل و سیمبین ارائه شده است. این برنامه با استفاده از ۳G یا WiFi پیام ارسال می کند. حالت sms را به WhatsApp تغییر دهید تا بتوانید پیام های متنی، تصاویر، پیام های صوتی و پیام های تصویری را رایگان دریافت و ارسال کنید. در واقع این برنامه ارسال SMS و MMS را به صورت رایگان ارائه می دهد. این برنامه از اینترنت شما برای ارسال پیام استفاده می کند. قابلیت چت گروهی از دیگر امکانات این برنامه است همچنین قابلیت این را دارد که با دوستان خود در هر کجای دنیا که هستند SMS یا MMS ارسال کنید. این برنامه نیازی به داشتن نام کاربری و رمز عبور ندارد و تنها با شماره تلفن شما کار می کند. همچنین نیازی به اضافه کردن مخاطب جدید نخواهید داشت زیرا این برنامه از مخاطبین دفترچه تلفن گوشی شما آن هایی را که از این برنامه استفاده می کنند نمایش می دهد. توجه کنید که دوستان شما نیز باید این برنامه را نصب داشته باشند تا بتوانید با مسنجر WhatsApp با آن ها در ارتباط باشید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

Find My Phone نرم افزاری مفید و کاربردی برای پیدا کردن گوشی های گمشده یا به سرقت رفته است. اگر شما گوشی خود را گم کرده اید، کافی است یک اس ام اس با متنی که در نرم افزار تنظیم کرده اید، به گوشی خود ارسال کنید تا گوشی شما با استفاده از جی پی اس، مختصات Google Map خود را به صورت لینک برای شما ارسال کند. اگر هم گوشی را در نزدیکی خود گم کرده اید، می توانید یک اس ام اس با متن “ring” ارسال کنید تا گوشی برای دقایقی با بلندترین صدای ممکن زنگ بزند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

با Street View on Google Maps نقشه ها را در سطح خیابانی ببینید. با این برنامه مکان هایی که می خواهید بروید را ببینید و مسیر حرکت خود را به خوبی تعیین کنید. برای استفاده از این ویژگی، گوگل مپ را باز کنید ( از قبل باید نصب شده باشد) و برای یک مکان جستجو کنید یا به مدت چند ثانیه بر نمایشگر فشار وارد کنید. در منوی ظاهر شده the Street View را انتخاب کنید. به این ترتیب قادر خواهید به راحتی نمایش خیابان را نیز در نقشه گوگل داشته باشید. تصاویر گویای مطالب خواهند بود.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

رفتـــار و طرز برخورد، شالوده و پایه ی موفقیت است. یـک انسان سخاوتمند با رفتار و منشی مثبت مطمئناً کــامیاب خواهد شد. اگر رفتارتان را تغییر دهید، ادراکتان، اعمالتان و زندگیتان را تغییر داده اید و با تغییر تـک تـک زنــدگی ها، دنیا تغییر خواهد کرد. پس پیش بسوی تغییرات اساسی ...

در ایــــن مـقاله ۳۰ نوع کار را عنوان مـی کـنیم که هر کدام فقط ۳۰ ثانیه زمان می برد! تــصورکنید اگر میلیون ها یا بیلیون ها انسان روی زمین فـقط یکی از این کارها را انجام بدهند، دنیا چطور تغییر میـکند؟ به همین خاطر سعی کردیم راه های جدیدی برای رشد و پیشرفت شخصی برایتان عنوان کنیم که می توانید در کمتر از ۳۰ ثانیه آنها را انجام دهید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

دانلود آخرین ورژن نرم افزار بازار مخصوص اندروید – Bazar v4.2.0

Bazar v4.2.0 با امکانات جدیدی که به ان افزوده شده است به شما این امکان را می دهد که برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید.

قابلیت ها Bazaar:

مجموعه ی کاملی از نرم افزار ها و بازی های رایگان
امکان خرید نرم افزار های فارسی
امکان به روز رسانی نرم افزار های نصب شده
امکان درج نظر در مورد هر نرم افزار
امکان خرید کارت شارژ

 

تغییرات:

حل مشکلات مربوط به ویجت
حل مشکل اعلان در زمان دریافت برنامه ها


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:اپرا مینی آندروید Opera Mini Web Browser v6,5, | 11:45 | نویسنده : امین

 

نرم افزار Opera Mini Web Browser v6.5 یکی از محبوب ترین مرورگر های موبایل است که با توجه به پیشرفته تر شدن گوشی های بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.این نرم افزار با دارا بودن سرعت بالا و حجم کم و امنیتی فوق العاده بیشترین پیشرفت را در بین مرورگر های موبایل از آن خود کرده است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید فایل هایتان را در اینترنت آپلود کنید.برای آپلود فایل های خود بر روی اینترنت، نیاز به فضایی (هاستینگ) برای این کار دارید که یا باید آن را خریداری کرده باشید یا از فضاهای رایگان سایت های به اشتراک گذاری فایل استفاده نمائید.آپلود فایل بوسیله سایت های به اشتراک گذاری وقت گیر و برای مبتدیان سخت می باشد.با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به رفتن و پر کردن فرم های رجیسترینگ سایت های اشتراک گذاری ندارید.این نرم افزار از قدرتمندترین نرم افزار های آپلود می باشد.کار با این نرم افزار بسیار ساده و محیطی کاربرپسند دارد.تنها با انتخاب فایل مورد نظر و انتخاب سایت می توانید به سادگی فایل ها و تصاویر خود را در اینترنت به اشتراک گذارید.با استفاده از این نرم افزار می توانید اکانت هایی را که در سایت های مختلف آپلود دارید وارد کرده ودیگر نیازی به وارد شدن از طریق سایت نیست.در نسخه جدید این برنامه بیش از 300 سایت آپلود اضافه شده است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد