تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:نرم افزار درمان قلب CardioTrainer Pro v3,6,4, | 9:54 | نویسنده : امین

 

نرم افزار درمان قلب CardioTrainer Pro v3.6.4

نیازمندی ها : اندرود ۱٫۵ و بالاتر

این نرم افزار برای افزایش سلامتی شما ، کم کردن وزن و بدست آوردن اندام مناسب طراحی شده است. امکانات این نرم افزار عبارتند از :

- تمرین دهنده برای کاهش وزن و افزونه رژیم کم کالری

- مسیریابی فعالیت های روزانه

- کالری ، جی پی اس و گام شمار

- پلیر موسیقی داخلی

- برنامه ریزی تمرین همراه با آلارم یادآوری

- نمایش ضربان قلب و ذخیره آن


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار قران کریم iQuran Pro v2.3.3 برای اندروید به همراه ترجمه فارسی آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی و قرائت صوتی قاریان معروف همچون عبد الباسط


نرم افزار قران کریم iQuran Pro v2.3.3 از بهترین برنامه های قران برای سیستم عامل اندروید است که امکانات فوق العاده عالی دارد.در نرم افزار iQuran سعی شده تا تمامی امکانات و ویژگی های لازم یک نرم افزار خوب و حرفه ای تعبیه شود تا این نرم افزار به یک برنامه قران اندروید حرفه ای تبدیل شود.از جمله ی این ویژگی های iQuran می توان به ترجمه فارسی آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی به همراه ۱۴ زبان زنده ی دنیا همچون انگلیسی,فرانسوی,آلمانی,اسپانیایی و ایتالیایی اشاره کرد.

علاوه بر این قرائت صوتی قران توسط قاریان محبوب و معروفی همچون عبد الباسط عبد الصمد قرار داده شده است تا کاربران در صورت نیاز قرائت قران را در اندروید خود داشته باشند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب



نرم افزار سرگرم کننده و بسیار شیک با شعله بسیار واقعی و ظرافت خیره کننده که جدیدترین ورژن lighter  بوده که در دسترس شما قرار داده ایم . این فندک با تکان دست و لمس واکنش نشان میدهد و در صورتی که فوت کنید شعله ضعیف یا خاموش میشود


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

Oxford Dictionary of English یکی از کامل ترین فرهنگ های لغت انگلیسی می باشد. این فرهنگ لغت که از معتبرترین منابع به شمار می آید، حاوی ۸۰۰ میلیون کلمه انگلیسی است.دیکشنری آکسفورد ابزاری بسیار عالی برای دانش آموزان و دانشجویان به شمار می آید. ورژن جدید برنامه شامل صد ها اسم تجاری جدید و کلمات علمی در زمینه های مختلف و جستجوی قوی می باشد.

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

نام این برنامه Instant Heart Rate Pro v2.0.5 بوده که با کمک آن قادر خواهید ضربان قلب خود را اندازه گیری نمایید . برای این کار کافیست انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار دهید و سپس منتظر تثبیت ضربان قلب خود بمانید . لازم به ذکر است این برنامه موفق به کسب جایزه سلامت سال ۲۰۱۱ گردیده  است .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

NG Call Recorder v1.0 یک نرم افزار بسیار حرفه ای و پیشرفته و جدید در زمینه ظبط مکالمات و تماس ها برای گوشی های اندرویدی می باشد . با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی مکالمات خود را که توسط گوشی اندرویدی خود انجام میدهید ، ضبط کنید . این نرم افزار قابلیت ضبط مکالمات به صورت اتوماتیک و توسط خود نرم افزار را نیز دارا می باشد . سیستم مورد نیاز NG Call Recorder v1.0 اندروید ۲٫۳ به بالا می باشد .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:شوخی با تصاویر Liquid Face Pro v2,3,0, | 11:32 | نویسنده : امین



برنامه بسیار جالب Liquid Face یکی از بهترین برنامه های ساختن کاریکاتور و سرگرمی است. شما در این برنامه عکس های دلخواه خود را قرار می دهید و با ابزار های گوناگونی که این برنامه در اختیار شما قرار میدهد، یک اثر کاملا هنری را خلق می کنید! شما هم اکنون می توانید این برنامه جالب را به صورت رایگان از آندرویدیها دریافت کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:مژده , | 9:53 | نویسنده : امین

از این پس در سایت سریال های روز دنیا هم قرار داده میشود.

 


برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:دانلود فایل فلش I9070,دانلدو رایگان فایل فلش I9070, | 17:10 | نویسنده : امین

دانلود فایل فلش I9070

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

۳D Flip Clock & World Weather همانطور که از اسم این نرم افزار مشخص است به کمک نسخه ۰٫۳۶ این نرم افزار شما می توانید بروی صفحه گوشی خود یک ساعت زیبا به همراه نمایش وضعیت آب و هوا را به نمایش بگذارید. این ساعت زیبا را می توانید در تنظیمات به رنگ های مختلف تغییر دهید و از آن استفاده کنید. همچنین می توانید فونت نوشته ها را به ۵ شکل دیگر تغییر دهید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب



نرم افزار Photo Gallery یک برنامه عالی جهت مدیریت عکس های شماست.از قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت چرخاندن تصاویر ، مخفی کردن یا حذف تصاویر ناخواسته ، نمایش عکس ها در وضوح بالا ، اضافه کردن یاداشت به عکس های خود ، غیر فعال کردن نمایش تصاویر به صورت قالب دیجیتال ، دسترسی سریع به تمام عکس ها ، گذاشتن عکس های گروهی در آلبوم با یک کاور عکس و…. اشاره داشت.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:ترانسفورمرز سخنگو talking TransFormers Free v1,1, | 14:1 | نویسنده : امین

 

ترانسفورمرز سخنگو  talking TransFormers Free v1.1

 

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 

این ماشین هر چیزی که شما بگویید را با صدای بامزه خود تکرار می کند.می توانید با او شوخی کنید و ساعت ها از بازی با او لذت ببرید. او برای همه سنین طراحی شده است.

 

امکانات :

 

- او تمام صحبت های شما را تکرار می کند

 

- به بدن ، سر یا پای او سیخونک بزنید

 

- با فشار آیکون Transform او تغییر شکل می دهد

 

- او همچنین می رقصد

 

- و …


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:راه بروید و پیامک بدهید با Walk and Text v2,3,1, | 13:55 | نویسنده : امین

 

حتماً در بسیاری از موارد شما در حال راه رفتن هستید و چون حواستان به گوشی و نوشتن پیامک بوده است با موانع روبروی خود برخورد کرده اید. Walk and Text نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید هم روبروی خود را با دوربین گوشی خود ببینید و هم پیامک بنویسید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

برنامه Poem Time دارای گزیده ای از اثار شاعران از جمله : دوبیتی ها ، غزلیات ، قصاید و… از شاعرانی همچون : باباطاهر ، حافظ ، سعدی ، عطار ، فردوسی ، مولوی و… می باشد. اگر شما هم علاقه مند به شعر و ادب فارسی هستید


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

در این برنامه شمابا استفاده از نرم افزار Smart AppLock Pro میتوانید به راحتی امنیت را در گوشی خود برقرار کنید. برنامه Smart AppLock Pro به کاربران اندروید این امکان را میدهد که نرم افزارها و بازیهای گوشی خود را به راحتی رمز گذاری کنند. شما میتوانید هر بازی و یا نرم افزار را که میخواهید از دست رس دیگران خارج کنید. کد گذاری، پترن و پین گذاری از روشهایی است که میتوانید به وسیله این نرم افزار برنامه ها را قفل کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

Lattice GO LauncherEX Theme یک تم بسیار زیبا و جدید برای گوشی های اندرویدی می باشد که اولین نسخه آن به تازگی منتشر شده است . این تم همانطور که از اسم آن پیداست یک تم دیگر و قوی بر مبنای GO LauncherEX می باشد که برای نصب آن نیاز به این نرم افزار دارید . این تم شامل تمامی اجزای گوشی می شود از قبیل آیکن ، پس زمینه ، گرافیک و … . سیستم مورد نیاز : ۲٫۰ android + می باشد و امتیاز در اندروید مارکت : ۴٫۶ می باشد که امتیاز بالا و قابل قبولی است .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:برنامه پیر کردن چهره برای اندروید , | 13:28 | نویسنده : امین

 

پیشنهاد ما این است که این نرم افزار را از دست ندهید. آیا میخواهید بدانید که خود و دوستانتان در کهنسالی چه شکلی خواهید بود؟ یک نرم افزار پیر کردن چهره AgingBooth v1.4  قادر است این کار را برایتان انجام دهد. کافیست عکس خود و یا دیگران را بگیرید و منتظر باشید که نرم افزار عملیات را انجام دهد , چهره خود را در کهنسالی مشاهده خواهید کرد. این برنامه اندروید برای دانلود در سایت الماس موبایل قرار گرفته شده است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

اگر شما هم از افرادی هستید که از گوشی خود برای ارتباط با دنیای اینترنت استفاده می کنند، حتما بیشتر وقت ها بدنبال کانکشن های WiiFi هستید. به کمک نرم افزار WiFi Finder به آسانی می توانید WiFi های اطراف خود را با اسکن قدرتمند این نرم افزار که در ورژن ۳٫۱ نیز تقویت شده است جستجو کنید. این نرم افزار که نسخه ی ۳٫۱ می باشد را می توانید در ادامه ی مطلب درسایت فردا موبایل دریافت نمایید .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:دانلود نرم افزار BSPlayer v1,3,128, | 13:10 | نویسنده : امین

همه شما با نام bs آشنا هستید. این نرم افزار ابتدا برای سیستم عامل مایکروسافت تولید شد و سپس برای سیستم عامل آندروید منتشر گردید. با کمک این نرم افزار هیچ گونه فرمت ویدیویی را از دست نخواهید داد. این پلیر قدرتمند است و میتواند تمامی فایل های ویدیویی را پخش کند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:تغییر محیط پیامک با Handcent SMS v3,9,9,1, | 12:53 | نویسنده : امین



از محیط تکراری صفحه پیامک خود خسته شده اید؟ آیا می خواهید تغییراتی اساسی در گوشی خود ایجاد کنید؟ ما نرم افزار Handcent SMS را به شما پیشنهاد می کنیم که به کمک آن به راحتی می توانید صفحه بک گراند محیط پیامک ها را تغییر دهید


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:دانلود فایل فلش N8000,دانلدو رایگان فایل فلش, | 10:10 | نویسنده : امین

دانلود فایل فلش N8000

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:بازی فوق العاده جذاب Lane Splitter v1,2,1f1, | 9:13 | نویسنده : امین

 

بازی Lane Splitter یک بازی بسیاز جذاب با گرافیکی زیبا می باشد، که شما در آن یک موتور سوار هستید. شما باید بدون برخورد با ماشین ها و کامیون ها از کنار آنها عبور کنید و امتیاز کسب کنید. توجه داشته باشید که هر لحظه ممکن است ماشین ها چراغ راهنما زده و به یک سمت بروند. به مرور سرعت شما افزایش یافته و بازی سخت تر می شود. شما می توانید با لمش موتور تک چرخ زده و سرعت را بیافزایید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

بازی جذاب تاکسی Whacksy Taxi 1.04


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Star Gems 1,0, | 23:25 | نویسنده : امین

 

در بازی Star Gems شما وظیفه خواهید داشت سه یا تعداد بیشتری ستاره همرنگ را کنار هم بچینید تا حذف شوند. اگر تعدد ستاره ها بیش از حد شود و به بالای صفحه برسد شما بازنده خواهید بود. برنده شدن در این بازی فکری نیاز به عکس العمل فوری و فکر استراتژیک شما دارد. در اوقات اضطراری نیز می توانید با اسلحه لیزری تعدادی از ستاره ها را نابود کنید. پخش موسیقی ملایم در حین بازی، به جذابیت آن افزوده است. از سایر ویژگی های این بازی می توان به ذخیره سازی خودکار و پشتیبانی از فیس بوک اشاره کرد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

با نرم افزار Talking Babsy Baby تجربه نگهداری یک کودک زیبا را در گوشی خود داشته باشید. به کمک این نرم افزار جالب و سرگرم کننده شما وظیفه بازی کردن با این کودک و همچنین مراقبت از آن را دارید. عکس العمل های این کودک به شما انفدر زیبا و دوست داشتنی می باشد که شما را بسیار سرگرم می کند. شما با نواختن آهنگ برای این کودک یک ساله می توانید آن را نیز به رقصیدن مجبور کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

دانلود رایگان فایل فلش I9001


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

توسط نرم افزار The File Converter که از جمله نرم افزارهای برتر اندروید است، می توانید انواع فرمت های تصویری، صوتی، عکس، متنی و آرشیو را به یکدیگر تبدیل کنید. فایل ها در فضای ابر مانندی تبدیل می شوند و به این ترتیب باتری زیادی مصرف نخواهد شد و سرعت گوشی نیز چندان پایین نخواهد آمد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

VSO Media Player پلیری قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که می تواند با نهایت کیفیت تمام ویدئوهای شما را پخش نماید . با استفاده از ویژگی CUDA قادر است در هنگام پخش فایل های گوناگون به کارت های گرافیکی nvidia شما شتاب ببخشد تا تصاویر را با وضوح هرچه بیشتر مشاهده کنید . همچنین با پشتیبانی از دیسک های بلوری قابلیت پخش این دیسک ها را نیز دارد . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، نیاز به کمترین منابع برای پخش فایل های مختلف ، پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های صوتی ، سازگاری با پردازنده های چند هسته ای ، عدم نیاز به هرگونه کدک برای پخش فایل های تصویری و … از خصوصیات این پلیر ۱۰۰ درصد رایگان هستند .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:دانلود برنامه Easy Battery Saver v3,2,3, | 22:57 | نویسنده : امین

 

برنامه ای برای بهینه سازی و مصرف کمتر باتری

ویژگی ها Easy Battery Saver:

 

تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش
تنظیم روشنایی صفحه نمایش
تنظیم زمان خواب برای کمترین مصرف
کنترل اتصلات شبکه
استفاده آسان
حالت های اختیاری برای انتخاب آسان
صرفه جویی بیش از ۵۰٪ باتری
افزایش عمر باتری
لیست برنامه های پر مصرف
دارای راهنمای آموزش

 

تغییرات :

رفع برخی از باگ های نرم افزار
حذف ads reward

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

این برنامه یکی از قدرتمند ترین مسدودکننده های تماس و پیامک می باشد که توسط کمپانی NetQin Mobile ارائه شده است. شما با این برنامه می توانید تماس های ناخواسته را بلوک کنید و همچنین امکان بلوک کردن پیامک نیز در این برنامه وجود دارد. شما می توانید به راحتی شماره های دلخواه خود را به Black List انتقال دهید و هنگامی که فرد با شما تماس میگیرد برنامه به صورت خودکار تماس وی را قطع می کند و همچنین امکان فرستادن پیامک خودکار بعد از رد تماس نیر در این برنامه قرار داده شده است. همچنین امکان Backup گیری مخاطبین به سرور اصلی NetQin هم موجود می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بررسی وجود ارواح با Ghost Radar Legacy v3,3,8, | 22:44 | نویسنده : امین

 

با استفاده از نرم افزار جالب Ghost Radar Legacy می توانید از وجود انرژی ها و ارواح در اطراف خود اطلاع پیدا کنید. در این نرم افزار، اطلاعاتی که توسط سنسور گوشی خوانده می شود به صورت متن و اعداد و نمودارهای گرافیکی نمایش داده می شوند و از وجود انرژی در اطراف شما خبر می دهند. البته نتایج نشان داده شده خیلی دقیق نیستند و باید تنها از دید سرگرمی به این نرم افزار نگاه کرد!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:فایل فلش رایگان I8530, | 14:7 | نویسنده : امین

فایل فلش گوشی I8530 به همراه آموزش فلش


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

نرم افزار ESET NOD32 Antivirus محصول کمپانی معروف ESET می باشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار می رود و رغیب اصلی آنتی ویروس کسپرسکی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروس ها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم می گردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم می خورد اما ناد32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را می دهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروس های جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروس های جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروس ها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس ناد32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی می توانند ویروس کشی سیستم را خود انجام دهند. این نرم افزار، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

Kaspersky Mobile Security نام یکی از معروف ترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها می باشد که امنیت کامل دستگاه اندروید شما را فراهم خواهد کرد. این نرم افزار شامل ویژگی هایی چون جلوگیری از سرقت گوشی، از بین بردن ویروس ها، هرزنامه ها و فایل های مخرب با آخرین تکنولوژی، بلوک کردن تماس ها و پیام های ناخواسته، حفاظت از حریم خصوصی و مخفی نگه داشتن تماس ها و پیام ها، پشتیبانی از چندین زبان دنیا و …می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی هیجان انگیز Speedway 2012 v1,01, | 11:2 | نویسنده : امین

Speedway به طور حتم علاقه مندان به بازی های موتور سواری را مجذوب و شیفته خود خواهد کرد. در این بازی فوق العاده هیجانی و گرافیکی، شما وارد یک رقابت سخت و نفس گیر در محیطی سه بعدی با موزیک و صدای تشویق و هیجان تماشاچی ها می شوید. کنترل عالی موتورسوار، گرافیک و انیمیشن فوق العاده، تکرار صحنه های مسابقه به صورت سه بعدی و حالت ها و جلوه های ویژه نمایشی از جمله ویژگی های این بازی است. بازی شامل ۱۲ پیست معروف جهان و ۱۵ موتورسوار مطرح مسابقات موتورسواری می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی هیجان انگیز Snuggle Truck v1,1, | 10:57 | نویسنده : امین



در بازی فوق العاده فیزیکی و هیجان انگیز Snuggle Truck، شما باید حیوانات قاچاق شده را نجات داده و آنها را با کامیون خود به باغ وحش برسانید. در این بازی شما حامل حیوانات زیادی هستید و باید در کمترین زمان ممکن و با گذشتن از راه ها و موانع مختلف خود را به باغ وحش رسانده و حیوانات را تحویل دهید. در بین راه از جنگل ها، کوه ها، تپه ها، غارها و مسیرهای پر پیچ و خم زیادی عبور می کنید و هر چقدر صحیح تر مسیر خود را طی کنید، سرعت بیشتری می گیرید و زودتر به مقصد می رسید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:دانلود بازی Pool Bar HD v1,0 Full , | 10:25 | نویسنده : امین

 

بازی Pool Bar HD یکی از بهترین و با کیفیت ترین بازی های آندروید و بهترین بازی بیلیارد است. این بازی دارای کیفیت HD و گرافیک سه بعدی و موزیک و صداگذاری بسیار زیبایی میباشد. از جمله ویژگی های دیگر این بازی عبارت اند از: امکان بازی با ۸ یا ۹ توپ بازی به صورت یک یا دو نفره ۳ سطح مختلف بازی پشتیبانی از صفحه نمایش های HD و غیر HD


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی جالب Plants War 1,0,1, | 10:18 | نویسنده : امین

 

در این بازی متفاوت،مأموریت شما این خواهد بود که از گیاهان و همچنین عروس جنگل در مقابل حیوانات محافظت کنید. اگر شما بتوانید حمله حیوانات را خنثی کنید، در این صورت برنده بازی خواهید بود که به میزان فکر و سرعت عکس العمل شما بستگی دارد. بازی Plants War با گرافیک بالا و تصاویر سه بعدی به همراه موسیقی ملایم در حین اجرای بازی، و همچنین کنترل آسان در نوع خود بی همتاست.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی استراتژیک Ice Age Village v1,0,1, | 10:3 | نویسنده : امین



بالاخره بازی عصر یخبندان نیز عرضه شد! تلاش اسکرات، سنجاب کوچک برای بدست آوردن بلوط خود، شکاف بزرگی در سطح زمین ایجاد کرده و حیوانات بسیاری آواره شده اند. در بازی آنلاین Ice Age Village حیوانات دوست داشتنی کارتون عصر یخبندان یعنی مندی، الی، دیگو، و سید قصد دارند دهکده ای برای حیوانات و دوستان آواره خود تاسیس کنند و از شما برای ساخت این دهکده کمک می خواهند. در این بازی استراتژیک شما باید به مدیریت دهکده خود پرداخته و به نیازهای حیوانات گوناگون دهکده رسیدگی کنید.



برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی بسیار جذاب Electric Stick Challenge 3D 1,0, | 8:33 | نویسنده : امین


شما در بازی Electric Stick Challenge دارای یک میله الکتریکی هستید و باید این میله را از میان صفحه های الکتریکی عبور دهید. در صورت برخورد با موانع پیش رو یا صفحه های الکتریکی، شما بازنده خواهید بود. شرط برنده شدن در این بازی تمرکز بسیار بالا می باشد. شما با حرکت دادن و یا چرخاندن گوشی، میله ی الکتریکی را کنترل می کنید. از ویژگی های منحصر به فرد بازی، تصاویر سه بعدی و حساسیت بالای کنترل آن است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب