تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی فکری Dragon Eggs v1,0,1, | 22:23 | نویسنده : امین

 

شما در این بازی جنجالی که دارای محیطی از قرون وسطی است، با اژدها در نبرد می باشید. اژدها شما را به بازی با تخم اژدها دعوت می کند، اگر شما موفق به شکست اژدها شوید، جهان را از نابودی توسط آن نجات می دهید. هدف شما در بازی این خواهد بود که تراشه ها را به صورت عمودی و افقی مرتب نمایید. اژدها با قرار دادن تخم خود در بین راه، مانع از دسترسی شما به تراشه ها می گردد. شما در Dragon Eggs v1.0.1 باید تخم اژدها را نابود کنید. همچنین ممکن است اژدها تراشه های شما را از بین ببرد. این بازی با کنترل آسان، برای کودکان بسیار ایده آل می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:دانلود بازی Death Racing v1,02, | 22:10 | نویسنده : امین

 

یک بازی بسیار زیبای ماشین سواری برای گوشیهای آندروید میباشد. در این بازی میبایست با سرعت و حرکات نمایشی امتیاز کسب کرده و ماشینهای مدل بالا و بهتر را آزاد نمایید و به مراحل بعد راه پیدا کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, | 22:2 | نویسنده : امین


بازی Cat War جنگ بین سگ و گربه ها است. در این بازی شما مامور شدید تا به کمک امپراطوری گربه ها که مورد تهاجم سگ ها قرار گرفته اند بروید. Cat War یک بازی اکشن است که در آن شما باید نیرو های خود را تربیت کنید و به جنگ سگ ها بفرستید. گرافیک بازی ۲ بعدی و کارتونی است. از نقاط قوت بازی راحت بودن یادگیری, و همینطور کنترل بازی است. این بازی شامل ۱۰۰ مرحله است که میتوانید در ۵ درجه سختی آنها را رد کنید. در این نسخه باگ های بازی تا حد امکان رفع شدند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Bee Avenger HD v2,2,3, | 21:52 | نویسنده : امین

 

در بازی Bee Avenger HD، خرسی که در حوالی کندوی زنبورها زندگی می کند، به کندوی زنبور کوچک و قهرمان ما که با دوستانش در آن زندگی می کنند، حمله می کند و کندوی آنها را می دزدد. اما زنبورها قدرت کافی برای مبارزه با خرس و پس گرفتن کندوی خود را ندارند و از شما برای این کار یعنی پس گرفتن کندوی خود کمک می خواهند. در این بازی شما با مراحل و ماجراهای بسیاری روبرو می شوید و باید با گذر از موانع مختلف، کندوی زنبورها را از دست خرس بدجنس پس بگیرید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Another World v1,0,4,دانلود بازی آندروید, | 21:31 | نویسنده : امین

محقق جوان در حال انجام آزمایشات در آزمایشگاه اختصاصی خود است که ناگهان نور بسیار درخشانی با آزمایشگاه او برخورد کرده و آزمایشگاه را به کلی نابود می کند. محقق جوان با اصابت نور، به دنیایی با موجودات عجیب پرتاب می شود؛ دنیایی که در آن خطر هر لحظه در کمین است! در بازی Another World، شما باید از دست تمدن های عجیب فرار کنید تا به زودی دوست خود را پیدا کنید و با کمک او بتوانید با این موجودات مبارزه کرده و آنها را نابود کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

شگفت انگیز ترین، واقعی ترین و پر طرفدار ترین ماشین سواری منتشر شد! جدیدترین نسخه از سری بازی های Need For Speed یعنی Most Wanted برای اندروید عرضه شده است. کمربند ایمنی را ببندید و گاز را تا آخر فشار دهید و وارد زندگی سرعت شوید! سبقت گرفتن از پلیس و رقیبان در خطر ناک ترین جاده ها و سرعت ها! ویژگی طلایی این بازی گرافیک فوق العاده ی آن می باشد و به همین دلیل نیازمند دستگاه های قدرتمند اندرویدی دارد. از ویژگی های کلیدی دیگر این بازی می توان به وجود جدیدترین و مجلل ترین ماشین های دنیا، امکان سفارشی کردن و اضافه کردن قدرت بیشتر به ماشین ها، کسب امتیاز برای باز کردن ماشین های جدید و در پایان صدا گذاری عالی بازی که همه این موارد، تجربه ای شیرین از ماشین سواری در اندروید را به شما می دهند!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد