تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Star Gems 1,0, | 23:25 | نویسنده : امین

 

در بازی Star Gems شما وظیفه خواهید داشت سه یا تعداد بیشتری ستاره همرنگ را کنار هم بچینید تا حذف شوند. اگر تعدد ستاره ها بیش از حد شود و به بالای صفحه برسد شما بازنده خواهید بود. برنده شدن در این بازی فکری نیاز به عکس العمل فوری و فکر استراتژیک شما دارد. در اوقات اضطراری نیز می توانید با اسلحه لیزری تعدادی از ستاره ها را نابود کنید. پخش موسیقی ملایم در حین بازی، به جذابیت آن افزوده است. از سایر ویژگی های این بازی می توان به ذخیره سازی خودکار و پشتیبانی از فیس بوک اشاره کرد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

با نرم افزار Talking Babsy Baby تجربه نگهداری یک کودک زیبا را در گوشی خود داشته باشید. به کمک این نرم افزار جالب و سرگرم کننده شما وظیفه بازی کردن با این کودک و همچنین مراقبت از آن را دارید. عکس العمل های این کودک به شما انفدر زیبا و دوست داشتنی می باشد که شما را بسیار سرگرم می کند. شما با نواختن آهنگ برای این کودک یک ساله می توانید آن را نیز به رقصیدن مجبور کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

توسط نرم افزار The File Converter که از جمله نرم افزارهای برتر اندروید است، می توانید انواع فرمت های تصویری، صوتی، عکس، متنی و آرشیو را به یکدیگر تبدیل کنید. فایل ها در فضای ابر مانندی تبدیل می شوند و به این ترتیب باتری زیادی مصرف نخواهد شد و سرعت گوشی نیز چندان پایین نخواهد آمد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

VSO Media Player پلیری قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که می تواند با نهایت کیفیت تمام ویدئوهای شما را پخش نماید . با استفاده از ویژگی CUDA قادر است در هنگام پخش فایل های گوناگون به کارت های گرافیکی nvidia شما شتاب ببخشد تا تصاویر را با وضوح هرچه بیشتر مشاهده کنید . همچنین با پشتیبانی از دیسک های بلوری قابلیت پخش این دیسک ها را نیز دارد . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، نیاز به کمترین منابع برای پخش فایل های مختلف ، پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های صوتی ، سازگاری با پردازنده های چند هسته ای ، عدم نیاز به هرگونه کدک برای پخش فایل های تصویری و … از خصوصیات این پلیر ۱۰۰ درصد رایگان هستند .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:دانلود برنامه Easy Battery Saver v3,2,3, | 22:57 | نویسنده : امین

 

برنامه ای برای بهینه سازی و مصرف کمتر باتری

ویژگی ها Easy Battery Saver:

 

تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش
تنظیم روشنایی صفحه نمایش
تنظیم زمان خواب برای کمترین مصرف
کنترل اتصلات شبکه
استفاده آسان
حالت های اختیاری برای انتخاب آسان
صرفه جویی بیش از ۵۰٪ باتری
افزایش عمر باتری
لیست برنامه های پر مصرف
دارای راهنمای آموزش

 

تغییرات :

رفع برخی از باگ های نرم افزار
حذف ads reward

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

این برنامه یکی از قدرتمند ترین مسدودکننده های تماس و پیامک می باشد که توسط کمپانی NetQin Mobile ارائه شده است. شما با این برنامه می توانید تماس های ناخواسته را بلوک کنید و همچنین امکان بلوک کردن پیامک نیز در این برنامه وجود دارد. شما می توانید به راحتی شماره های دلخواه خود را به Black List انتقال دهید و هنگامی که فرد با شما تماس میگیرد برنامه به صورت خودکار تماس وی را قطع می کند و همچنین امکان فرستادن پیامک خودکار بعد از رد تماس نیر در این برنامه قرار داده شده است. همچنین امکان Backup گیری مخاطبین به سرور اصلی NetQin هم موجود می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بررسی وجود ارواح با Ghost Radar Legacy v3,3,8, | 22:44 | نویسنده : امین

 

با استفاده از نرم افزار جالب Ghost Radar Legacy می توانید از وجود انرژی ها و ارواح در اطراف خود اطلاع پیدا کنید. در این نرم افزار، اطلاعاتی که توسط سنسور گوشی خوانده می شود به صورت متن و اعداد و نمودارهای گرافیکی نمایش داده می شوند و از وجود انرژی در اطراف شما خبر می دهند. البته نتایج نشان داده شده خیلی دقیق نیستند و باید تنها از دید سرگرمی به این نرم افزار نگاه کرد!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

Kaspersky Mobile Security نام یکی از معروف ترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها می باشد که امنیت کامل دستگاه اندروید شما را فراهم خواهد کرد. این نرم افزار شامل ویژگی هایی چون جلوگیری از سرقت گوشی، از بین بردن ویروس ها، هرزنامه ها و فایل های مخرب با آخرین تکنولوژی، بلوک کردن تماس ها و پیام های ناخواسته، حفاظت از حریم خصوصی و مخفی نگه داشتن تماس ها و پیام ها، پشتیبانی از چندین زبان دنیا و …می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی هیجان انگیز Speedway 2012 v1,01, | 11:2 | نویسنده : امین

Speedway به طور حتم علاقه مندان به بازی های موتور سواری را مجذوب و شیفته خود خواهد کرد. در این بازی فوق العاده هیجانی و گرافیکی، شما وارد یک رقابت سخت و نفس گیر در محیطی سه بعدی با موزیک و صدای تشویق و هیجان تماشاچی ها می شوید. کنترل عالی موتورسوار، گرافیک و انیمیشن فوق العاده، تکرار صحنه های مسابقه به صورت سه بعدی و حالت ها و جلوه های ویژه نمایشی از جمله ویژگی های این بازی است. بازی شامل ۱۲ پیست معروف جهان و ۱۵ موتورسوار مطرح مسابقات موتورسواری می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی هیجان انگیز Snuggle Truck v1,1, | 10:57 | نویسنده : امین



در بازی فوق العاده فیزیکی و هیجان انگیز Snuggle Truck، شما باید حیوانات قاچاق شده را نجات داده و آنها را با کامیون خود به باغ وحش برسانید. در این بازی شما حامل حیوانات زیادی هستید و باید در کمترین زمان ممکن و با گذشتن از راه ها و موانع مختلف خود را به باغ وحش رسانده و حیوانات را تحویل دهید. در بین راه از جنگل ها، کوه ها، تپه ها، غارها و مسیرهای پر پیچ و خم زیادی عبور می کنید و هر چقدر صحیح تر مسیر خود را طی کنید، سرعت بیشتری می گیرید و زودتر به مقصد می رسید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:دانلود بازی Pool Bar HD v1,0 Full , | 10:25 | نویسنده : امین

 

بازی Pool Bar HD یکی از بهترین و با کیفیت ترین بازی های آندروید و بهترین بازی بیلیارد است. این بازی دارای کیفیت HD و گرافیک سه بعدی و موزیک و صداگذاری بسیار زیبایی میباشد. از جمله ویژگی های دیگر این بازی عبارت اند از: امکان بازی با ۸ یا ۹ توپ بازی به صورت یک یا دو نفره ۳ سطح مختلف بازی پشتیبانی از صفحه نمایش های HD و غیر HD


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی جالب Plants War 1,0,1, | 10:18 | نویسنده : امین

 

در این بازی متفاوت،مأموریت شما این خواهد بود که از گیاهان و همچنین عروس جنگل در مقابل حیوانات محافظت کنید. اگر شما بتوانید حمله حیوانات را خنثی کنید، در این صورت برنده بازی خواهید بود که به میزان فکر و سرعت عکس العمل شما بستگی دارد. بازی Plants War با گرافیک بالا و تصاویر سه بعدی به همراه موسیقی ملایم در حین اجرای بازی، و همچنین کنترل آسان در نوع خود بی همتاست.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی استراتژیک Ice Age Village v1,0,1, | 10:3 | نویسنده : امین



بالاخره بازی عصر یخبندان نیز عرضه شد! تلاش اسکرات، سنجاب کوچک برای بدست آوردن بلوط خود، شکاف بزرگی در سطح زمین ایجاد کرده و حیوانات بسیاری آواره شده اند. در بازی آنلاین Ice Age Village حیوانات دوست داشتنی کارتون عصر یخبندان یعنی مندی، الی، دیگو، و سید قصد دارند دهکده ای برای حیوانات و دوستان آواره خود تاسیس کنند و از شما برای ساخت این دهکده کمک می خواهند. در این بازی استراتژیک شما باید به مدیریت دهکده خود پرداخته و به نیازهای حیوانات گوناگون دهکده رسیدگی کنید.



برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:بازی بسیار جذاب Electric Stick Challenge 3D 1,0, | 8:33 | نویسنده : امین


شما در بازی Electric Stick Challenge دارای یک میله الکتریکی هستید و باید این میله را از میان صفحه های الکتریکی عبور دهید. در صورت برخورد با موانع پیش رو یا صفحه های الکتریکی، شما بازنده خواهید بود. شرط برنده شدن در این بازی تمرکز بسیار بالا می باشد. شما با حرکت دادن و یا چرخاندن گوشی، میله ی الکتریکی را کنترل می کنید. از ویژگی های منحصر به فرد بازی، تصاویر سه بعدی و حساسیت بالای کنترل آن است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

به کمک نرم افزار Pixlr-o-matic که با یک محیط کاملا گرافیکی در دسترس کاربران قرار گرفته است به راحتی می توانید افکت های جادوئی و فوق العاده ای را به تصاویر خود اضافه کنید. این نرم افزار در ورژن ۱٫۱ دارای چندین افکت زیبا و فوق العاده با قابلیت انتخاب تصویر از گالری و یا عکسبرداری با دوربین گوشی می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

یک نرم افزار جدید و کاربردی برای گوشی های اندرویدی می باشد که نسخه جدید ان با نام Volume Boost v1.2.9 به تازگی منتشر شده است و توانایی پشتیبانی از گوشی های بیشتری را پیدا کرده و مجهز تر شده و همچنین کیفیت صدای آن بالاتر رفته . با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید صدای گوشی خود را بالا تر از آن چیزی که هست ببرید و محدودیت ها را بشکنید ! اندروید ۲٫۱ به بالا برای نرم افزار Volume Boost v1.2.9 نیاز است .


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

خیلی وقت ها پیش می آید که در حال صحبت کردن از طریق تماس تلفنی با دوستان و آشنایان خود هستید و ناگهان صدا قطع می شود و شما هم از علت قطع شدن صدا مطلع نیستید، شاید تماس به کلی قطع شده، شاید گوشی تلفن طرف مقابل رها شده یا عوامل مخابراتی باعث از دست رفتن ارتباط تلفنی شده است. توسط نرم افزار DeFunkt Calls می توانید از علت قطع شدن تماس های تلفنی خود باخبر شوید. در صورت قطع شدن تماس، نرم افزار علت آن را از طریق پیام صوتی به اطلاع شما می رساند. می توانید در تنظیمات نرم افزار، برای هر یک از حالت های یاد شده صدای دلخواه خود را تنظیم کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

FPse نام نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید است که بوسیله ی آن می توانید بازی های کنسول پلی استیشن ۱ را روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید. روش استفاده از این ابزار به این صورت است که شما با منتقل کردن ایمیج بازی پلی استیشن با یکی از فرمت های nrg ،cue ،bin ،iso ،img به گوشی خود، قادر خواهید بود بازی ها را با کیفیت صدای عالی به اجرا در بیاورید. همچنین این برنامه از کلید های سخت افزاری، سنسور ها و صفحه نمایش لمسی به خوبی پشتیبانی میکند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی فکری Dragon Eggs v1,0,1, | 22:23 | نویسنده : امین

 

شما در این بازی جنجالی که دارای محیطی از قرون وسطی است، با اژدها در نبرد می باشید. اژدها شما را به بازی با تخم اژدها دعوت می کند، اگر شما موفق به شکست اژدها شوید، جهان را از نابودی توسط آن نجات می دهید. هدف شما در بازی این خواهد بود که تراشه ها را به صورت عمودی و افقی مرتب نمایید. اژدها با قرار دادن تخم خود در بین راه، مانع از دسترسی شما به تراشه ها می گردد. شما در Dragon Eggs v1.0.1 باید تخم اژدها را نابود کنید. همچنین ممکن است اژدها تراشه های شما را از بین ببرد. این بازی با کنترل آسان، برای کودکان بسیار ایده آل می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:لذت یک وبگردی خوب با Chrome Beta v0,18,4409,2396, | 22:18 | نویسنده : امین

نرم افزار Chrome Beta محصولی از شرکت بزرگ گوگل می باشد که ابتدا نسخه ای از آن برای رایانه های شخصی عرضه شد و بعد از پس دادن امتحان خود نسخه ای هم برای تلفن های همراه هوشمند راهی بازار شد. یکی از مزایای خوب کروم رایگان بودن آن است و از ویزگی های بارز این برنامه ی قدرتمند سرعت بالا در مرور صفحات وب می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:دانلود بازی Death Racing v1,02, | 22:10 | نویسنده : امین

 

یک بازی بسیار زیبای ماشین سواری برای گوشیهای آندروید میباشد. در این بازی میبایست با سرعت و حرکات نمایشی امتیاز کسب کرده و ماشینهای مدل بالا و بهتر را آزاد نمایید و به مراحل بعد راه پیدا کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, | 22:2 | نویسنده : امین


بازی Cat War جنگ بین سگ و گربه ها است. در این بازی شما مامور شدید تا به کمک امپراطوری گربه ها که مورد تهاجم سگ ها قرار گرفته اند بروید. Cat War یک بازی اکشن است که در آن شما باید نیرو های خود را تربیت کنید و به جنگ سگ ها بفرستید. گرافیک بازی ۲ بعدی و کارتونی است. از نقاط قوت بازی راحت بودن یادگیری, و همینطور کنترل بازی است. این بازی شامل ۱۰۰ مرحله است که میتوانید در ۵ درجه سختی آنها را رد کنید. در این نسخه باگ های بازی تا حد امکان رفع شدند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Bee Avenger HD v2,2,3, | 21:52 | نویسنده : امین

 

در بازی Bee Avenger HD، خرسی که در حوالی کندوی زنبورها زندگی می کند، به کندوی زنبور کوچک و قهرمان ما که با دوستانش در آن زندگی می کنند، حمله می کند و کندوی آنها را می دزدد. اما زنبورها قدرت کافی برای مبارزه با خرس و پس گرفتن کندوی خود را ندارند و از شما برای این کار یعنی پس گرفتن کندوی خود کمک می خواهند. در این بازی شما با مراحل و ماجراهای بسیاری روبرو می شوید و باید با گذر از موانع مختلف، کندوی زنبورها را از دست خرس بدجنس پس بگیرید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:بازی زیبای Another World v1,0,4,دانلود بازی آندروید, | 21:31 | نویسنده : امین

محقق جوان در حال انجام آزمایشات در آزمایشگاه اختصاصی خود است که ناگهان نور بسیار درخشانی با آزمایشگاه او برخورد کرده و آزمایشگاه را به کلی نابود می کند. محقق جوان با اصابت نور، به دنیایی با موجودات عجیب پرتاب می شود؛ دنیایی که در آن خطر هر لحظه در کمین است! در بازی Another World، شما باید از دست تمدن های عجیب فرار کنید تا به زودی دوست خود را پیدا کنید و با کمک او بتوانید با این موجودات مبارزه کرده و آنها را نابود کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

شگفت انگیز ترین، واقعی ترین و پر طرفدار ترین ماشین سواری منتشر شد! جدیدترین نسخه از سری بازی های Need For Speed یعنی Most Wanted برای اندروید عرضه شده است. کمربند ایمنی را ببندید و گاز را تا آخر فشار دهید و وارد زندگی سرعت شوید! سبقت گرفتن از پلیس و رقیبان در خطر ناک ترین جاده ها و سرعت ها! ویژگی طلایی این بازی گرافیک فوق العاده ی آن می باشد و به همین دلیل نیازمند دستگاه های قدرتمند اندرویدی دارد. از ویژگی های کلیدی دیگر این بازی می توان به وجود جدیدترین و مجلل ترین ماشین های دنیا، امکان سفارشی کردن و اضافه کردن قدرت بیشتر به ماشین ها، کسب امتیاز برای باز کردن ماشین های جدید و در پایان صدا گذاری عالی بازی که همه این موارد، تجربه ای شیرین از ماشین سواری در اندروید را به شما می دهند!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:تعیین مکان تماس گیرنده با Truecaller v2,93, | 16:30 | نویسنده : امین

Truecaller v2.93 برنامه ای بسیار جذاب است که آدرس کنونی فردی که با شما تماس می گیرد را در نمایشگر نشان می دهد. مثلا شهر، خیابان و … . امکان مسدود کردن بعضی شماره ها جهت جلوگیری از تماس با شما از دیگر قابلیت های این برنامه است. همچنین به شما اجازه می دهد که بیش از یک و نیم میلیارد شماره تلفن در سراسر دنیا را جستجو کنید و دفترچه تلفن خود را بسیار شکیل داشته باشید و با اضافه کردن فیسبوک دوستانتان، عکس هایشان و تاریخ تولدشان آن را به روز نگه دارید. توجه داشته باشید که داشتن GPS و اینترنت برای این برنامه الزامی است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:ارسال پیام رایگان با WhatsApp Messenger v2,8,7110, | 16:8 | نویسنده : امین

 

WhatsApp Messenger را نصب کنید و با اس ام اس خداحافظی کنید! WhatsApp Messenger برای سیستم عامل های اندروید، بلک بری، آیفون، ویندوز موبایل و سیمبین ارائه شده است. این برنامه با استفاده از ۳G یا WiFi پیام ارسال می کند. حالت sms را به WhatsApp تغییر دهید تا بتوانید پیام های متنی، تصاویر، پیام های صوتی و پیام های تصویری را رایگان دریافت و ارسال کنید. در واقع این برنامه ارسال SMS و MMS را به صورت رایگان ارائه می دهد. این برنامه از اینترنت شما برای ارسال پیام استفاده می کند. قابلیت چت گروهی از دیگر امکانات این برنامه است همچنین قابلیت این را دارد که با دوستان خود در هر کجای دنیا که هستند SMS یا MMS ارسال کنید. این برنامه نیازی به داشتن نام کاربری و رمز عبور ندارد و تنها با شماره تلفن شما کار می کند. همچنین نیازی به اضافه کردن مخاطب جدید نخواهید داشت زیرا این برنامه از مخاطبین دفترچه تلفن گوشی شما آن هایی را که از این برنامه استفاده می کنند نمایش می دهد. توجه کنید که دوستان شما نیز باید این برنامه را نصب داشته باشند تا بتوانید با مسنجر WhatsApp با آن ها در ارتباط باشید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

Find My Phone نرم افزاری مفید و کاربردی برای پیدا کردن گوشی های گمشده یا به سرقت رفته است. اگر شما گوشی خود را گم کرده اید، کافی است یک اس ام اس با متنی که در نرم افزار تنظیم کرده اید، به گوشی خود ارسال کنید تا گوشی شما با استفاده از جی پی اس، مختصات Google Map خود را به صورت لینک برای شما ارسال کند. اگر هم گوشی را در نزدیکی خود گم کرده اید، می توانید یک اس ام اس با متن “ring” ارسال کنید تا گوشی برای دقایقی با بلندترین صدای ممکن زنگ بزند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

 

با Street View on Google Maps نقشه ها را در سطح خیابانی ببینید. با این برنامه مکان هایی که می خواهید بروید را ببینید و مسیر حرکت خود را به خوبی تعیین کنید. برای استفاده از این ویژگی، گوگل مپ را باز کنید ( از قبل باید نصب شده باشد) و برای یک مکان جستجو کنید یا به مدت چند ثانیه بر نمایشگر فشار وارد کنید. در منوی ظاهر شده the Street View را انتخاب کنید. به این ترتیب قادر خواهید به راحتی نمایش خیابان را نیز در نقشه گوگل داشته باشید. تصاویر گویای مطالب خواهند بود.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

دانلود آخرین ورژن نرم افزار بازار مخصوص اندروید – Bazar v4.2.0

Bazar v4.2.0 با امکانات جدیدی که به ان افزوده شده است به شما این امکان را می دهد که برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید.

قابلیت ها Bazaar:

مجموعه ی کاملی از نرم افزار ها و بازی های رایگان
امکان خرید نرم افزار های فارسی
امکان به روز رسانی نرم افزار های نصب شده
امکان درج نظر در مورد هر نرم افزار
امکان خرید کارت شارژ

 

تغییرات:

حل مشکلات مربوط به ویجت
حل مشکل اعلان در زمان دریافت برنامه ها


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:اپرا مینی آندروید Opera Mini Web Browser v6,5, | 11:45 | نویسنده : امین

 

نرم افزار Opera Mini Web Browser v6.5 یکی از محبوب ترین مرورگر های موبایل است که با توجه به پیشرفته تر شدن گوشی های بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.این نرم افزار با دارا بودن سرعت بالا و حجم کم و امنیتی فوق العاده بیشترین پیشرفت را در بین مرورگر های موبایل از آن خود کرده است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب

دیگر نگران دست اندازی دیگران به تصاویر با ویدئوهای شخصی خود نباشید. نرم افزار Gallery Lock Pro به شما این امکان را می دهد که فایل های ویدیوئی و تصویری خود را از دید دیگران پنهان کنید. کاربران عزیز می توانند برای امنیت بیشتر به دو صورت عددی و یا با کشیدن یک الگوی خاص به وسیله لمس انگشتان بر روی این نرم افزار قفل بگذارند. ما به شما این مژده را می دهیم که با دانلود این نرم افزار می توانید هر آنچه که دوست دارید در حافظه موبایل خود نگه دارید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد